Kötelező honlap elemek a céges weboldalaknál

0

Weboldal tervezés előtt jó, ha átbeszéljük a weboldal tervezővel, hogy milyen elemek elhelyezését szeretnénk mindenképpen kérni. Számtalan alapelem van, amely mindenképpen jó, ha szerepel az oldalon. A nagyobb látogatottság miatt ezt a listát jó lesz szem előtt tartani. A céges weboldal kötelező elemei a következők:

  • cégbemutató: a látogatók zöme erre a menüpontra biztosan rákattint, hiszen így bizonyosodik meg arról, hogy tényleg egy létező és megbízható cég weboldalán jár. Itt szerepeljen, hogy mivel foglalkozik a cégünk, mikor alakult, kik állnak a cég mögött és hogyan dolgoznak az alkalmazottak, hol dolgoznak az alkalmazottak és a vezetők. Mindig érdemes elmesélni az teljes cégtörténetet, mondjuk el mi a cég küldetése és víziója, tüntessünk fel referenciákat és nyugodtan írjuk le a munkatársak véleményét is a cégről. Érdemes az eddigi eredményeket is felsorolni valamint mutassuk be a munkatársakat és a vezetőket is fotókon vagy egy videón keresztül.
  • Munkatársaink: nagyon kíváncsi minden látogató, hogy kik az alkalmazottak, azaz kikkel kerülnek majd közvetlen kapcsolatba. Hány fős a cég, milyen a szakmai múltjuk. Töltsünk fel fényképeket, beosztást és azt is, hogy mióta áll a cég alkalmazásában, természetesen elérhetőséget.
  • Szolgáltatások. Közérthetően a következőke soroljuk fel itt: miért érdemes a céget választani, miért jobb a cég, mint a konkurensek. A szolgáltatásokat mindenképpen emeljük ki és a leírások többsége legyen cselekvésre ösztönző.
  • Termékek. Mindig adjunk megfelelő mennyiségű információt a termékekről és gondoskodjunk professzionális fényképekről, amelyek szinte eladják a termékeket.
  • Ügyfelek illetve referencia. Itt érdemes minél több referencia partnert, vásárlót feltüntetni, akár egy rövid szöveges leírással, esetleg fényképpel, ha hozzájárulnak. A potenciális vásárlók meg fogják nézni kik a vállalat legnagyobb ügyfelei, és hogy milyen tapasztalattal rendelkezik a cég.
  • Jöhetnek a hírek illetve a blog. Ezt érdemes minél sűrűbben frissíteni, hiszen ahányszor frissítjük a tartalmat, annyiszor visszatérnek az oldalra a látogatók, hiszen kíváncsiak mi történik a cégnél. A tartalomfrissítések kedveznek a keresőben elfoglalt jobb helyezések elérésére.
  • Azaz gyakran ismételt kérdések. A leggyakrabban felmerülő kérdéseket itt érdemes csokorba gyűjteni, amit a vásárlók kérdeznek meg a weboldalon keresztül, így magunknak is rengeteg energiát spórolunk meg, és nem kell naponta válaszolni az email üzenetekre.
  • A kapcsolat menüpontban minden létező elérhetőséget adjunk meg, ami fontos lehet a vásárlóknak, ügyfeleknek. Telefonszám, e-mail, fax szám, közösségi oldalak, cím, levelezési cím, ha eltér. Nyitva tartás, kapcsolatfelvételi űrlap, esetleg Google térkép.
Megosztás: