SEO tippek haladóknak, kreatív tartalomgyártás

0

A kreatív tartalomgyártás, ma már a keresőoptimalizálás egyik kulcsfontosságú eleme, így a keresőoptimalizálási tippek mindenkinek jól jönnek. Az adott weboldalnak vagy webáruháznak minden esetben, információban gazdagnak kell lennie, a látogatók számára és fontos a tartalom minősége is. Egy webáruháznál nem abban fog megmutatkozni a kreativitás, hogy egy gyártó katalógusából lefényképezzük a termékeket, amit értékesíteni szeretnénk. Nagyon fontos, hogy a képeken kívül egyéb más tartalommal is előrukkoljunk. Érdemes kiegészítő információkat is közölni a termékről, vagy lehetőséget biztosítani a látogatóknak a termékek értékelésére. Mindenképpen valami olyan kreatív tartalmat kell pluszban a látogatók rendelkezésére bocsátani, ami a konkurens cégeknél nem található meg.

A kreatív tartalomgyártásnak manapság leginkább a közösségi oldalon van fontos szerepük, ahol naponta kell tartalmakat közzétenni. Ilyen a Facebook vagy akár a Twitter, esetleg a Linkedin. Ezen felül már egyre több közösségi oldal érhető el, amelyek mindegyikén érdemes a cégekkel jelen lenni. A közösségi oldalak népszerűsége napról napra nő, hiszen a potenciális vásárlók még utazás közben is ezeket böngészik. Egy jó cikk vagy egy figyelemfelkeltő fénykép napi szintű posztolása elengedhetetlen annak érdekében, hogy versenyben maradjunk.

Nézzük meg, mit tehetünk annak érdekében, hogy a posztunk biztosan sikert arasson?  Az első és legfontosabb szabály, hogy ne akarjunk egyből eladni. Írjunk olyan cikket, amelyben természetesen szerepelnek a szolgáltatásaink vagy termékeink, de ne akarjuk eladni őket. A poszt megírása előtt tegyük fel magunknak a következő kérdéseket: Mi érdekli az olvasókat? Mi az, amit el fognak olvasni a posztból? Milyen téma érdekli őket? Mit fog ez nekünk a konyhára hozni? Ezeknek a kérdéseknek a megválaszolása után már készíthetjük is a posztot. Szövegírás közben gyakorta használjunk szinonimákat és törekedjünk arra, hogy a tartalom megértése könnyű legyen az olvasó számára. A poszt végét egy kérdéssel zárjuk, amely beszélgetést eredményezhet a poszt olvasói között, így anélkül fognak beszélgetni a termékünkről vagy a szolgáltatásunkról, hogy felkértük volna őket rá.

Megosztás: