2017 tartalom marketing trendjei közül a legfontosabbak

0

2017 számtalan meglepetést hozott a tartalom marketing trendek szempontjából. Nézzük meg, hogy milyen tartalom marketing megoldásokkal próbálkozott a legtöbb cég az elmúlt évben, hiszen saját vállalkozásunk szempontjából is fontosak ezek az információk. A tartalmak folyamatos fejlesztése egy végeláthatatlan feladat mindenki számára. Mivel ennyi munkát és energiát teszünk bele, érdemes ezt jól csinálni.

A blogok és az ebook tartalmak igen népszerűek voltak, hiszen ezekkel nagyon sok e-mail feliratkozóra lehetett szert tenni. Komoly eredményeket azonban csak azok a vállalkozások érhetnek el, akik igen kreatív tartalommal lépnek a piacra. Nagyon fontos, hogy a tartalmakban is változásokat eszközöltek, hiszen nagyobb számban osztottak meg vizuális tartalmakat. Ennek oka lehet az egyre gyorsabb életmód, amely már csak annyi időt enged a potenciális jelölteknek, vásárlóknak, célcsoportnak, hogy vizuálisan átlássák a számukra fontos információkat.  Ma már a keresőprogramok is sokkal hatékonyabban felismerik a vizuális tartalmakat, hiszen ezt diktálja számukra is a trend. A képek minden esetben tartalmukban utaltak az adott vállalkozásra. A rengeteg tartalom között mindenki a szűkebb piacra próbált összpontosítani, hiszen specializálódni kell. Azok a témák, amelyek már sokszor és sok helyen akár többször is előkerültek, azok már unalmasakká váltak. Az olvasók és a követők mindig valami újra vágynak. 2017-ben már a videók voltak a meghatározók a közösségi média oldalakon is. A cégek többsége ebben az évben is sokkal többet költött a tartalomra, mint a fizetett hirdetésre, hiszen mindenki ebben látja a jövőt.

Akik napi szinten foglalkoznak a tartalom marketinggel, azok ne felejtsék el a méréseket sem, hiszen az alapján nagyon jól le lehet szűrni, hogy mi az amit „nyomni” kell és mi az, amit nem. 2018-ban is érdemes a tartalommarketinget erősíteni a fizetett hirdetésekkel szemben, hiszen a keresők is szeretik a különleges, egyedi tartalmakat.  Fontos, hogy a potenciális vásárlók, érdeklődők egyre jobban elkötelezzék magukat az adott vállalkozás mellett. Ezeket szem előtt tartva 2018-ban is jó eséllyel lehetünk a legjobbak között.

 

 

Megosztás: