Adwords konverziókövetés beállítása a webhelyekhez

0

A konverziós műveletek segítségével a webhelyeken elvégzett műveleteket lehet nagyon pontosan követni. Az AdWords fiókban egy kódrészletet fogunk kapni, amelyet a saját webhelyünkhöz kell hozzáadni, de most nézzük a beállítás lépéseit.

Első lépésben be kell jelentkezni a már előre létrehozott AdWords fiókunkba. A jobb felső sarokban fogunk találni egy csavarkulcs ikont, erre kattintva elérjük a Mérés opciót és azon belül szükséges kiválasztani a Konverzió fület. Itt a hozzáadás, azaz a plusz jelre kell kattintani. Ki kell választani a Webhely lehetőséget, hiszen erre kívánjuk létrehozni a konverziót. A Konverzió neve feliratnál be tudjuk állítani a saját konverziónk nevét, ami lehet például a hírlevél feliratkozás. Fontos, hogy minden egyes konverziót külön állítsunk be, hiszen csak így tudunk pontos méréseket végezni. A konverziós jelentésekben ezeket a címeket fogjuk látni és ez alapján tudjuk beazonosítani a konverziókat. Ezután be kell kategorizálnunk a Kategória felirat alatt az adott konverziót. Törekedjünk arra, hogy mindig oda illő kategóriát válasszunk. Az egyes konverziók értékét az érték felirat mellett lehet kiválasztani, ez segít majd a nyomon követésben. Az értékkel tulajdonképpen a vállalkozás számára fontossági sorrendet állítunk fel. Ha eltérő áru termékek konverziójára vagyunk kíváncsiak, akkor az értékeknél mindig eltérő számokat állítsunk be. Ezután a konverziók számlálási formáját kell beállítanunk a Számlálás feliratnál. Itt egy vagy akár minden konverziót is számlálhatunk. Ezt mi magunk dönthetjük el. A következő a konverziós időtartam meghatározása, azaz 1 és 90 nap között mi magunk választhatjuk ki, hogy mennyi időre kérjük a konverziók nyomon követését. Lehetőségünk van 1 és 30 nap között kattintás nélküli konverziós időtartamot is kiválasztani. A következő a Konverziók oszlopban a Szerepeltetés kiválasztása, ahol be tudjuk állítani, hogy a konverziók a jelentési oszlopba is láthatók legyenek. Ezután nincsen más hátra, mint a Létrehozás és folytatás gombra kattintani. Ezután a rendszer üzenetet küld, hogy a konverziós művelet létrejött. A következő képernyőn már a címkét tudjuk beállítani, amelyet majd a webhelyhez kell hozzárendelni.

Megosztás: