Céges facebook marketing tippek a kiemelt időszakokra

0

Lassan, de biztosan közeledik a Valentin nap, így érdemes minden vállalkozónak, kereskedőnek résen lennie. A Facebook tökéletesen alkalmas a különleges akciók szervezésére. Egy stratégia felállítását követően a következő lehetőségek közül mindenképpen válasszunk ki valamit a kiemelt időszakra, amely akár új vásárlókat is hozhat.

  1. Ajánljunk fel valamit: egy ingyenes szállítást, ingyenes díszcsomagolást vagy valamilyen kedvezményt. Több tanulmány szerint is az ingyenes szállítás tuti befutó, így érdemes ennek utánaszámolni, hogy belefér-e a keretünkbe. Azok, akik fehérneműt vagy csokoládét értékesítenek, ajánljanak fel díszcsomagolást, annak is nagy sikere lesz. A kedvezmény is nagyon ösztönözheti a vásárlókat, ezért pár nappal a Valentin nap előtt ezt is felkínálhatjuk. Figyeljünk oda, hogy a szállítási idő még beleférjen az ünnepekbe.
  2. Szervezzünk selfie versenyt, azaz a párokat kérjük meg, hogy küldjenek magukról képeket. A közönséget, a célközönségünket kérjük meg arra, hogy szavazzanak. A versenyek mindig segítenek a rajongó tábor bővítésében és a rajongók barátainak elérésében is. Szinte mindenki megkéri a barátait arra, hogy segítsenek szavazatukkal a verseny megnyerése érdekében. Ilyenkor természetesen az oldalunk is hírnévre tesz szert.
  3. Termékeinkből készítsünk egy ajándék ötlet kínálatot, amely talán sokakat megfog és még az is elképzelhető, hogy megosztják tartalmunkat. Figyeljünk oda, hogy a fotók minőségiek legyenek és a felhívás is tartalmilag valamint formailag tökéletes legyen. A képeken szépen, gusztusosan elrendezett termékek sokak figyelmét felkeltik. Ez lehet szív formájú csokoládé egy szép virágcsokorral, egy különleges kis dísz, amely szintén valamilyen módon kapcsolódik a szerelemhez. Amennyiben nem rendelkezünk ilyen széles termékskálával, fogjunk össze más vállalkozásokkal és együtt indítsunk el egy Facebook kampányt.
  4. Szervezzünk Valentin napi nyereményjátékot. A nyereményjátékoknál lehetőséget kell biztosítani minden követőnek, a célközönségnek arra, hogy nyerhessen. Ezek legyenek teljesen véletlenül meghirdetett promóciók, soha ne jelentsük be előre. Szervezzünk olyan nyereményjátékot, amikor felteszünk egy kérdést a vállalkozásunkkal vagy a termékeinkkel kapcsolatban és a helyes választ adók között sorsoljuk ki a nyereményt.
Megosztás: