Online marketing tippek a kkv oldalaknak

0

A digitális marketing segítségével a kkv hirdetések is sokkal hatékonyabbak lehetnek az újesztendőben. Ezt a lehetőséget érdemes minden kkv-nak kihasználnia, hiszen jelentősebb tőkebefektetés nélkül valósítható meg a vállalkozás népszerűsítése.

A keresőoptimalizálás, a SEO segít abban, hogy a felhasználók mindig értesüljenek az adott kkv termékéről vagy szolgáltatásáról. A kulcsszavakat mindig úgy kell megválasztani, hogy azok összhangban legyenek a kkv termékével, kínált szolgáltatásával. A pontos találatokra csak így tudunk számítani és így pontosan azokat a fogyasztókat lehet elérni, akiket konkrétan az adott kkv termékei érdekelnek. Érdemes blogot indítani, amelyet vagy mi magunk vezetünk és írjuk a cikkeket, vagy felveszünk egy profi szövegírót vagy egy online marketing tanácsadót.  A szakemberek természetesen a már megírt cikkeket is át tudják alakítani olyan formában, hogy az SEO barát legyen. Ma már nagyon sok az ajánlat az interneten is, így mindig célszerű a megjelenéseket úgy összeállítani, hogy valamilyen módon érdekes vagy figyelemfelkeltő legyen. Egy szöveggel sűrűn teleírt oldalról nagyon gyorsan tovább szoktak kattintani a potenciális érdeklődők, hiszen unalmasnak tűnik már első ránézésre. Próbáljunk meg képeket és videókat is feltölteni az adott cikkhez, hogy valamelyest szórakoztatóbb legyen. Ez lehet saját termékünkről vagy akár a szolgáltatásunkról készült kép illetve videó is.

Mindig készítsünk céges profilt, amelyet például a Facebookon is ki lehet alakítani. A kép, amit ide feltöltünk, mindenképpen sugallja, hogy a cég mivel foglalkozik. A látogatók a kép alapján később is könnyedén beazonosítják majd a vállalkozást. Képválasztásnál figyeljünk oda, hogy mindig valamilyen formában utaljon a termékre vagy a szolgáltatásunkra. A közösségi médiában fontos, hogy folyamatosan jelen legyünk, így időszakosan készítsünk posztokat, hiszen ez jelzi, hogy működik a vállalkozásunk. Akár minden nap írjunk posztokat, szakmai jellegűeket és szórakoztatókat egyaránt. Küldjünk ki híreket a potenciális ügyfeleknek, de csak a beleegyezésük, engedélyük után. Meg kell kérdezni az ügyfeleket, hogy küldhetsz-e nekik értesítéseket. Ha igent mondanak, akkor már nyert ügyünk van. Hirdetéseket, különféle frissítéseket, új termékeket, szakmai anyagokat is lehet nekik küldeni.

 

Megosztás: