- Mindig az ügyfelek fejével gondolkodjunk. Milyen kérdések foglalkoztatják a vásárlókat? Mi az, ami ébren tartja őket éjjel? Milyen égető kérdésekre keresik a választ? Kínáljunk fel számukra lehetőséget, hogy minél többet megtudjanak arról, amiről szeretnének információkat gyűjteni. Ennek megfelelően módosítsuk a márkakommunikációt.
- Építs fel egy saját címlistát és azt folyamatosan frissítsed. Nem könnyű mindenkiből ügyfelet faragni, de attól még hasznosak vállalkozásunk számára, hiszen az ingyenes tartalomért cserébe látogatókat hozhatnak, azaz egy e-mail kiküldésével nagyon gyorsan szerezhetünk újabb látogatókat.
- Mindent osszunk meg az olvasókkal, hiszen szeretnek elképesztő dolgokat is látni. Az egyéni vásárlóknak nyugodtan mutassuk be a hatalmas raktárt, ahol azok a termékek vannak, amelyeket meg szeretnének vásárolni.
- Mindig oszd meg a régi tartalmakat is, ha azokat még nem osztottad meg e-mail-ben vagy a közösségi oldalakon. Ezeknek a látogatóknak teljesen új lesz, amit küldesz nekik.
- Ne írjunk át már közzétett tartalmakat, hanem mindig valami újat mutassunk. A bejegyzéseket becsomagolhatjuk egy infografikába, készíthetünk belőle egy rövid videót. Máris új köntösbe került a már posztolt bejegyzésünk, de mégsem a régi. Ezzel a lehetőséggel nagyon sok energiát spórolhatunk meg.
- Használjuk ki a vizuális tartalom erejét. A felhasználóknak sokkal jobban tetszenek a vizuális tartalmak, ezért ezeket sokkal gyakrabban osztják meg. Rövid szöveges üzeneteket néhány képpel együtt bármikor el lehet készíteni. Érdemes az infografikus formát használni, amikor egy bejegyzést írunk, de akár egy rövid videóval együtt is posztolhatjuk.
- Minden egyes tartalom legyen mobilbarát, hiszen ma már az emberek többsége mobilon nézi a közösségi oldalakat is. Optimalizáljuk weboldalunkat mobilra minél előbb. Ha nem optimalizáljuk, akkor elképzelhető, hogy nem minden tartalmaz fog látni az érdeklődő és nagyon gyorsan tovább fog kattintani.
- A meglévő e-mail listánkat automatizáljuk. Az egész folyamat automatizálható és érdemes időről időre egy-egy új izgalmas tartalmat e-mail-ben is kiküldeni. Tegyünk néha ajánlatokat, amelyek már önmagukban is érdekesek lehetnek, hírlevelezzünk.
- A kitűzött tervet mindig kövessük nyomon, azaz időről-időre ellenőrizzük sikeres-e a tervünk. Ha időben észrevesszük a hibákat, akkor még lesz időnk beavatkozni a folyamatba. Ha nem működnek az automatizált e-mailek, akkor tervezzünk újabbakat és azokat küldjük ki.
- Sok vásárló gondolkodik, mielőtt véglegesíti vásárlását. Találjuk meg ezeket a pontokat és avatkozzunk be időben. Ha a vevők közül valaki elhagyta az oldalunkat, akkor azt hívjuk is vissza, mielőtt még teljesen lemondhatunk róla. Mindig legyen készen egy pót ajánlatunk, amit ezekben az esetekben hatékonyan tudunk alkalmazni.
TOP 10 online marketing tipp kisvállalkozásoknak
0
Megosztás: